هفته بسیج گرامی باد

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. هفته بسیج گرامی باد

به گزارش روابط عمومی شهرداری دهسرخ ؛ مهندس کیخسرو ایرجی با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج یعنی نیروی کارآمدکشور برای همه میدان ها (مقام معظم رهبری)

 

در ‌آذر ماه سال ۱۳۵۸ و با فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج (ارتش ٢٠ میلیونی) زمینه ساز تشکیل این سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید.

هفته بسیج، بزرگ داشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته و بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است و هوشمندی حضرت امام خمینی رحمه الله و عدالت خواهی میلیون ها انسان باایمان، تنها، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

بی شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی سازی توطئه های دشمنان را از یاد نخواهند برد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ، تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.

من الله التوفیق

کیخسرو ایرجی

شهردار دهسرخ

فهرست